visszatértem.:)

2010.02.21. 19:40

Régen írtunk...régen írtam...de most kedvem szottyant írni pár sort. :)

Az a téma, amit még 11. hóóó hetedikén írt a 'Mélyentisztelt kolega', szóval arraén még nem reagáltam. De tőlem ne várjon senki semmi okosat, mert ezekről a dolgokról idióta véleményem van.

Tehát miért is kék az ég?

Hát szerintem azééééért, mert még réges régen, valaki úgy találta helyesnek, ha szép kék lesz... mert..ha zöld lenne, minden zöld lenne, az emg egy idő után egy pöppet monoton....ha fekete lenne, milyen szomorú lenne minden nap...ha rózsaszín lenne ..hát az elég ocsmány lenne...ha sárga lenne kiégne a retinánk...ha fehér lenne, akkor mi jutna a hónak???...ha piros lenne...azt nem bírnám elviselni...így csak a kék maradt. Szóval ezért lett kék:D Én tudom azt, amit a tudomány nem, csak kérdezni kell..:P:P:P

Ha egy napig élnél mit tennél?

Valószínű megpróbálnám emgtenni egy nap alatt mindazt, amit más 80 év alatt tesz meg. Vagy próbálnám megteremteni magamnak azokat a körülményeket amiket el akarok érni, vagy látni akarok, vagy csinálni akarok. Bár eléggé  lehetetlen lenne. De ha csak egy napra kelle terveznem....megpróbálnám mindenkinek elmondani és elmagarázni, hogy mennyire szeretem, és szerettem, hogy ha kipurcanok, tudjáanak engem is hova tenni magukban.:D

Miért bukik bele az egyik ember abba, amit a másik átvészel?

Hát én ezt..hasonlóképpen mondanám, mert kedves kolléga, csak picit máshogy megfogalmazva: különbözően vagyunk egyformák. Míg az egyik kisovis elviseli ha elveszik a babáját, a másik sírni kezd ha ledöntik a várat, amit épített. Aztán legközelebb majd az egyes számú kisovis fog sírni, ha elesik, és a kettes számú kisovis tűri el, ha tönkremegy a kisautója. Illetvee... Valaki képes kikúúúszni a gödörből, valakinek segítség kell, valaki meg önszántából nem akar majd kijönni... van egy pár aki ha akarna se tudna..de az már kivételes eset.

Na befejeztem :D Nem vagyok egy elvont elme...ennyi tellett tőlem :P:D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://igenezegyblog.blog.hu/api/trackback/id/tr291778971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása