:)

2009.11.07. 17:15

Naaaa  hát azt mondták írhatnék esetleg valamit. Megpróbálom majd a legértelmesebb formám hozni.

Noshát én egy amolyan ismerős féléje vagyok, akár még a "barát" kifejezést is meg merném kockáztatni. Ma egy vad pillanatomban jutott eszembe, hogy akár még írhatnék is.

Nos hát ha valaki engem húdenagyon el akarna képzelni, akkor gondoljon egy tök egyszerű lányra. Na az lennék én. Stílusilag nem vagyok behatárolható. Olyan vegyes. Nem áll szánékomban kitűnni...ezzel sokan nem értenek egyet, de hagyjuk is. Spontán ötletek híve vagyok, és imádok embereket elemezgetni :D. Nos állítólag sokat beszélek...erre nem tudok rácáfolni. Jódolog ugrálni, énekelni, hangot adni mindennek, véleményt fűzni mindenhez és mindenkihez. szeretem felemelni a hangom, de azt is,  ha nem értenek velem egyet, mert legalább tudom, hogy nem csak én lehetek hülye :P Ja meg nagyon szórakoztató órákon keresztül kottákat bogarászni, de 8 év után már elég fárasztó.

Noshát mondtam, hogy nem vagyok egy olyan kifejezett "társadalmilag nem elfogadott viselkedést folytató, valamint öltözködési megbotrákoztatással magamutogató és feltünési viszketegségben szenvedő" alany. csak egyszerű.

A bejegyzés trackback címe:

https://igenezegyblog.blog.hu/api/trackback/id/tr811507451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása